السبت، 23 ديسمبر 2006

مشهد عبقري

(المشهد ده من فيلم( اضحك الصورة تطلع حلوة
الفيلم ده من افضل الافلام العربي اللي بتفرج عليه كتير ومش بزهق منه
المهم بعد ما بتنتهي قصة الحب ما بين مني ذكي وكريم عبد العزيز بالصورة السخيفه جدا اللي انتهت بيها بنلاقي مني ذكي وقفه مع زميلتها علي السلم بره المدرج وهو بيفوت من جنبها وبيقلها انا اسف
هي ردت عليه رد جميل جدا قلتله ليه هو انت دوست علي رجلي.
بجد رد فظيع لانه ببساطة داس علي قلبها وكأن كلمة اسف دي كفايه أو كأنها ممكن ترجعها لحياتها قبل ماهو يدخلها

وفي مشهد تاني برده جميل أوي ما بين مني وجدتها في الفيلم سناء جميل كانت عبقرية في دور الجده
بتقلها يا ستي أنا مقلتلهوش يحبني هو حبني وخلاني أحبه
أنا مش عارف ازاي واحد يحب واحدة ويفضل يغمرها بحبه ويطاردها بالحب ده لغاية متحبه هي كمان وبعدين يجي يتخلي عنها في لحظة وبمنتهي البساطة كده

هناك 6 تعليقات:

Ghada يقول...

aمبروك البلوج :)

SomeOne يقول...

مبروك البلوج

ممكن انصحك؟؟
حطي دايما صور في كتاباتك ده يدبها شكل افضل
يعني مثلا لو حطيتي صورة من الفيلم او لاحد ابطاله

للامام دائما
تحياتي

راندا رأفت يقول...

تعليقا على سؤالك
بيقولوا الحب وحده لا يكفي
ساعات كثير بتكون الظروف اقوى من اي حب
والظروف هي اللي بترسم حياتنا مش احنا اللي بنختارها او نحددها
لكن
حب الافلام دا ،حقيقي ما تصدقهوش
...........


مبروك على المدونة الجديدة
تمنياتي لك بالتوفيق
......

hebaz يقول...

مبروك البلوج
أنا كمان بحب الفيلم ده أوى كان فعلا صادق و بيمس القلب
أنا كمان فاكرة كويس مشهد أسف ده فعلا الحوار علق فى دماغى
أما عن تساؤلك فهو اه كل الحاجات دية بتحصل كتير و الى يعيش ياما يشوف و الأهم من كدة أن الضربة الى مبتموتش بتقوى
تحياتى

SomeOne يقول...

انا اتفرجت ع الفيلم ده امبارح

ولما جه المشهد افتكرت البوست

وقعدت اسأل نفسي

مين اللي كان كاتبه

وبالصدفة
لاقيته قدامي تاني

وده دليل على قوة فكرة البوست

سلامو عليكو

غير معرف يقول...

أنا دخلت الفيلم ده سينما يامى.. فعلاَ جميل.. جميل أوى
وانا معاكى! دى فعلاً حاجه عجيبه جداً.. بعد ماعلقها بيه يقول سورى يافندم ويمشى.. طب ماكان م الأول بقى.. ده باسميه حرق بنزين ع الفاضى لا منك بتوصلى الحته اللى عايزه تروحيها ولا منك قعدتى مكانك ومخسرتيش تمن البنزين اللى بقى غالى نار